BIO-LIFE COSMETICS – kosmetyki do pielęgnacji ciała

Kodeks dobrych praktyk

Dbałość o jak najwyższą jakość towarów i usług oraz profesjonalną obsługę Klienta m.in: poprzez
-regularne monitorowanie dostępności towarów i usług
-aktualizację oferty Sklepu
-wsparcie Klienta w celu jak najlepszej obsługi jego potrzeb.
a)Ciągłe dążenie do podnoszenia jakości obsługi Klienta.
b)Lojalność i zaangażowanie w kontaktach z Klientami i Partnerami.
c)Jak najszybsze reagowanie na zaistniałe ewentualne pomyłki i ciągłe dążenie do ich wyeliminowania.
d)Polubowne i szybkie rozwiązywanie wszelkich ewentualnych nieporozumień.
e)Dbałość o bezpieczeństwo powierzonych danych.

Kodeks dobrych praktyk e-sklepu www.krynickiespa.pl to normy postępowania o charakterze etycznym i zawodowym, które zostały dobrowolnie przyjęte przez nasz Sklep w celu ich przestrzegania.Jako niewielka firma rodzinna, dokładamy wszelkich starań, aby utrzymywać i wzmacniać jak najlepsze relacje z naszymi Klientami i Partnerami, obopólnie korzystne dla obu Stron. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie i satysfakcja naszych Klientów i Partnerów. Aby temu sprostać kierujemy się najwyższymi standardami etycznymi, a nasze działania opieramy na profesjonalizmie, rzetelności i wysokiej kulturze osobistej.Niniejszy „Kodeks Dobrych Praktyk” określa wartości, które zarówno w środowisku wewnętrznym firmy, tzn. wśród pracowników, jak i w relacjach zewnętrznych z Klientami i Partnerami są dla nas szczególnie ważne.
Są to:
-Uczciwa, życzliwa i otwarta na współpracę postawa.
-Sprawna komunikacja.
-Respektowanie wszystkich przepisów prawa.
Rzetelne i terminowe wykonywanie obowiązków m.in.:
-związanych przekazywaniem Klientowi ważnych informacji poprzedzających zawarcie umowy
-związanych z obsługą zamówień, reklamacji lub zwrotów.
Dbałość o jak najwyższą jakość towarów i usług oraz profesjonalną obsługę Klienta m.in: poprzez
-regularne monitorowanie dostępności towarów i usług
-aktualizację oferty Sklepu
-wsparcie Klienta w celu jak najlepszej obsługi jego potrzeb.
a)Ciągłe dążenie do podnoszenia jakości obsługi Klienta.
b)Lojalność i zaangażowanie w kontaktach z Klientami i Partnerami.
c)Jak najszybsze reagowanie na zaistniałe ewentualne pomyłki i ciągłe dążenie do ich wyeliminowania.
d)Polubowne i szybkie rozwiązywanie wszelkich ewentualnych nieporozumień.
e)Dbałość o bezpieczeństwo powierzonych danych.