Masz pytanie? Zadzwoń: +48 18 542 78 89
Facebook
 

Wybierz kategorię

Realizacja i koszty dostawy 

Termin wysyłki - jest uzależniony  od dostępności produktów i wybranej formy płatności, Czas dostawy -  zależy od wybranej przez Państwa formy dostawy.

Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na naszej stronie była realnym stanem magazynowym. Może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży, o tym zdarzeniu Państwa poinformujemy.

Formy płatności i czas realizacji :

Płatność elektroniczna - wygodny i  szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiastowo.

Płatność przelewem - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo może to trwać to do dwóch dni roboczych. Po zaksięgowaniu wpłaty, realizacja zamówienia do 7 dni roboczych.

Płatność przy odbiorze/pobraniowa - forma umożliwiająca czas realizacji  zamówienia do 5 dni roboczych. Należy pamiętać, że jest ona również obciążona dodatkowymi kosztami dostawy. Forma płatności dostępna tylko w przypadku przesyłki kurierskiej. Może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży, o tym zdarzeniu Państwa poinformujemy.

Forma dostawy:

Firma kurierska - od nadania 1-3 dni roboczych.

Koszty dostawy: Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Państwa formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu ukaże się  wartość do zapłaty. 

- paczka (forma płatności przelew):  13. 00 PLN
- paczka pobraniowa: 18. 00 PLN

Forma dostawy : Firma kurierierska DPD

Dane do przelewu:
BIO-LIFE COSMETICS

ul.Kraszewskiego 1
33-380 Krynica-Zdrój
BANK BZWBK 89150015591215500564900000

Uwaga: wyżej wymienione  realizacje i koszty dostawy obowiązują na terenie Polski.
Podane treści zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno. Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie internetowym w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu, czy niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem. Reklamacje można przesłać na formularzu reklamacyjnym.

 

 

Wysyła międzynarodowa:

Termin wysyłki - jest uzależniony  od dostępności produktów.

Czas dostawy -  zależy od  momentu zaksięgowania wpłaty. Po zaksięgowaniu wpłaty, realizacja zamówienia od 7- 10  dni roboczych + czas dostawy przez Pocztę Polską.

Forma płatności- przelew/przedpłata

Forma dostawy- Poczta Polska

Koszty dostawy:

-do 3kg : 100,00 PLN
- powyżej 3kg  Poczta Polska - Koszt dostawy ustalany indywidualnie w zależności od wagi paczki i miejsca jej dostawy. 

Dane do przelewu:
WBKPPLPP 15001559 BANK BZWBK PIERWSZY ODDZIAŁ KRYNICA - ZDRÓJ

ZDROJOWA 35
PL 89150015591215500564900000

Uwaga: wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dostawy są realizowane od  7- 10 dni roboczych +( czas dostawy )-od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Zapłaty można dokonać jedynie poprzez przedpłatę na konto.

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki powyżej 3 kg. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.


Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie internetowym w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu, czy niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem. Reklamacje można przesłać na formularzu reklamacyjnym.


Podane treści zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.
Uwaga!!! w przypadku nie odebrania zamówionego towaru przez Klienta i w przypadku utrudnionego z nim kontaktu ( niepoprawny numer telefonu, niepoprawny mail) Nieodebrane zamówienie -zostaje anulowane.

 

 

 


Kontynuuj Zakupy

Newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BIO-LIFE COSMTETICS Kraszewskiego 1 33-380 Krynica-Zdrój, w celu otrzymywania informacji handlowych,o których mowa w art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną, przesyłanych przez BIO-LIFE COSMETICS. Wyślij (*) pola obowiązkowe
Copyright © All rights reserved 2011 / 2017